Una trentena de veïns i veïnes escullen la nova marca turística de Camprodon

Camprodon disposa, des del passat divendres, d’un logotip i eslògan identificatius que volen ser el nou segell de projecció turística del municipi
 
Logo guanyador
 
El passat divendres 18 de març els veïns i veïnes de Camprodon van escollir el nou logotip i eslògan turístic que han de definir el municipi durant els propers anys. Una trentena de persones van participar en la sessió de treball celebrada a la sala d’actes de l’Ajuntament, en què l’equip de govern municipal va presentar el projecte estratègic i comunicatiu de l’Ajuntament en matèria de turisme i va proposar diverses opcions de logotip i eslògan. Tal com estava previst, un cop presentades les diferents alternatives els propis veïns i veïnes assistents van ser els encarregats d’escollir, mitjançant un procés participatiu, la proposta més adequada per tal de projectar Camprodon i seguir consolidant el poble com una referència turística.
El logotip escollit consisteix en una representació gràfica de la silueta del pont, sens dubte un dels segells identificatius més característics del municipi. I pel que fa a l’eslògan, els presents es van inclinar per la fórmula “Tot l’any”, que posa l’accent en la voluntat de l’Ajuntament de convertir Camprodon en un destí turístic vinculat a totes les estacions de l’any. La combinació d’eslògan i logotip seleccionada esdevindrà, a partir d’ara, un element gràfic ben visible i habitual per a tots els camprodonins i camprodonines, ja que acompanyarà totes les publicacions i materials gràfics que elabori l’Ajuntament amb la voluntat de difondre i projectar el poble.
Des de l’Ajuntament es dóna les gràcies per la participació de tots els veïns i veïnes en la sessió de divendres, que ha permès dotar Camprodon d’una marca corporativa ajustada a la sensibilitat dels camprodonins i camprodonines. Xavier Juncà, regidor de Turisme i Promoció Econòmica, va manifestar en acabar la sessió la seva satisfacció per la implicació dels veïns i veïnes en el procés, fet que va definir com a “imprescindible” per tal de garantir que “la nova marca capta bé el sentir dels camprodonins i desperta l’adhesió i identificació de la gent”.