Signat el contracte de lloguer d’una casa de Barcelona propietat de la residència geriàtrica de Camprodon

Dilluns es va signar el contracte de lloguer d’una casa a Barcelona, propietat de la residència geriàtrica municipal, donant solució a una situació irregular que feia temps que durava.
L‘alcalde de Camprodon i els serveis tècnics municipals, han fet possible la redacció d’un contracte de lloguer per aquesta casa de Barcelona, que va ser donada per una família a l’Hospital, de manera que els seus inquilins  hi podran residir de manera convenient a partir d’ara.
Ambdues parts s’han mostrat satisfetes de l’acord aconseguit que permetrà a la família poder-hi viure i a la Residència disposar de l’ingrés del lloguer mensual.