Recordatori de les activitats d’aquest llarg cap de setmana de l’11 de setembre 2023
Aquest llarg cap de setmana de l’onze de setembre, a Camprodon, hi ha previstes diverses activitats per a tots els gustos. L’agenda arrenca aquest divendres amb:
- L’aplec del Roure, a les dotze hi haurà missa, cant dels goigs i seguidament vermut popular. A les sis de la tarda, també a la capella del Roure, res del rosari.
- També el divendres, 8 de setembre, a les cinc de la tarda i a l’hotel Camprodon, gran berenar de l’ADVAC. Inscripcions i pagament, 15 euros, a l’oficina de turisme de l’Ajuntament de Camprodon.
- Dissabte, 9 de setembre a les set de la tarda a l’espai cultural de cal Marquès, presentació del llibre “96 hores de juliol i 1 infern. Atrapats a l’incendi d’Horta de Sant Joan” a càrrec de Jordi Cruz.
- Dissabte i diumenge, 9 i 10 de setembre, durant tot el dia a la plaça Santa Maria “Fira d’artesans del Ripollès”.
- Dilluns, 11 de setembre, ballada de sardanes amb la cobla la Principal d’Olot a la plaça de la Vila i homenatge pòstum al músic sense solfa de Camprodon, David Serrano.
- Un cop finalitzades les sardanes, lectura del manifest de l’ANC de la Vall de Camprodon sobre l’11 de setembre.
Sense oblidar la programació de cinema, el mercat setmanal de diumenge i les diverses exposicions programades a l’espai cultural cal Marquès.