Oriol Molas i Ferran Grau expliquen detalls de l’obra “Cazeneuve i les clavegueres de la ciutat”

Dissabte es va celebrar una trobada del Club de Lectura d’Estiu amb autors locals, en aquesta ocasió amb els escriptors, Oriol Molas i Ferran Grau.
La trobada va ser tot un èxit. Els autors van explicar detalls de la seva novel·la i els assistents van descobrir alguns secrets de l’obra i de com es va anar teixint i construint els personatges de Cazeneuve i les clavegueres de la ciutat.
Els assistents van poder conversar i dialogar amb els autors, en una jornada on es van revelar alguns dels seus secrets del llibre i de com van escriure una novel·la a quatre mans.
Des de la Biblioteca s’agraeix als autors la seva bona predisposició i ens recorden que durant els mesos juliol i agost la biblioteca oferirà noves activitats amb trobades d’autors i tertúlies sobre cinema, poesia i literatura. Ja us anirem informant!
Us deixem algunes imatges de l’acte: