L’Ajuntament de Camprodon incentiva els professionals independents de la Vall de Camprodon amb la creació d’un espai de ‘coworking’

L’oficina compartida s’ubicarà al carrer Sant Roc número 22 i disposarà de diferents espais i serveis per als usuaris. Les tarifes van des dels 20 fins als 60 euros mensuals.
coworking1
L’Ajuntament de Camprodon obrirà pròximament el centre de coworking La Cooperativa, una moderna oficina compartida per a professionals independents, emprenedors i pimes de diferents sectors que tinguin interès a compartir el seu espai de treball. Aquest nou equipament municipal s’ubicarà al carrer Sant Roc número 22, i disposarà de diferents espais i serveis per als coworkers que en facin ús.
El consistori aposta per aquesta nova instal·lació com una mesura per recuperar població i impulsar econòmicament el municipi, atraient professionals emprenedors, retenint capital humà i obrint noves oportunitats pels joves. “Es tracta de crear un espai compartit de treball, que disposi d’unes instal·lacions òptimes per poder treballar de forma còmoda i confortable, que tingui bones telecomunicacions, i que ofereixi quelcom més que una oficina privada, amb uns serveis associats que siguin atractius”, explica el regidor d’Activitat i Promoció Econòmica, Xavier Juncà.
Aquest espai està especialment pensat per a professionals independents que basen la seva activitat en el teletreball, ja que els permet compartir recursos, serveis i despeses, donar sortida al problema d’aïllament que suposa per a molts autònoms l’experiència de treballar des de casa, i promoure vincles amb el seu públic potencial gràcies als serveis que inclou.
coworking2
Espais
Les oficines s’ubicaran en els pisos 3r i 4t i en l’altell de l’edifici de La Cooperativa i disposarà de quatre espais diferenciats:

  • Espai coworking clàssic (12 places fixes per a usuaris preferents).
  • Espai polivalent
  1. 4 places mòbils per a usuaris no preferents o esporàdics.
  2. Sala de reunions: fins a 10 persones per a coworkers, empreses o entitats.
  3. Sala Panoràmix: sala habilitada per a xerrades i cursos amb un aforament màxim de 16 persones.
  • Zona de relaxament/office
  • Despatxos individuals (3 despatxos polivalents)

Tipus de coworkers i escala de preferència
Les places de l’espai de coworking són limitades i s’assignaran anualment segons la tipologia de coworkers i una escala de preferència. L’escala és la següent:

  1. Autònoms o professionals empadronats a la Vall de Camprodon i que la seva activitat estigui donada d’alta a la Vall de Camprodon.
  2. Empreses domiciliades a la Vall de Camprodon i que la seva activitat estigui donada d’alta a la Vall de Camprodon.
  3. Entitats sense ànim de lucre que compleixin els dos requisits anteriorment mencionats.
  4. Autònoms o professionals que compleixin un dels dos requisits.
  5. Autònoms o professionals que no compleixin cap dels dos requisits.
  6. Empreses de fora de la Vall de Camprodon.
  7. Entitats sense ànim de lucre de fora de la Vall de Camprodon.

WhatsApp Image 2018-02-01 at 13.52.42(1)
Horaris i tarifes
Hi ha tres tipologies d’horaris:

  • Preferent: De dilluns a divendres (excepte festius), de 8.30 a 17 hores
  • Matí (1/2 dia): De dilluns a divendres (excepte festius), de 8 a 14 hores
  • Tarda (1/2 dia): De dilluns a divendres (excepte festius), de 14 a 20 hores

Les tarifes són les següents:

  • Sedentari Non Stop: 60 €/mes (qualsevol dia de l’any)
  • Sedentari Dia: 50 €/mes (tot el dia de dilluns a divendres, excepte festius)
  • Sedentari ½ dia: 40 €/mes (½ jornada de dilluns a divendres, excepte festius)
  • Nòmada comú: 20 €/mes (un o dos dies a la setmana)
  • Nòmada esporàdic: 5 €/dia
  • Sala de reunions: Gratuït per a coworkers, 5/hora per a no coworkers
  • Despatxos individuals: Gratuït per a coworkers o usuaris
  • Zona de relaxament/office: Gratuït per a coworkers o usuaris

Serveis

  • Lloc de treball amb cadira, escriptori i làmpada
  • Consum elèctric i calefacció
  • Connexió a Internet per wifi
  • Servei de multifunció: impressora, fotocopiadora i escàner
  • Espai polivalent per a reunions, xerrades o presentacions amb portàtil i pantalla de 60”
  • Despatxos individuals polivalents d’usos temporals
  • Zona de relaxament/office: màquina de cafè, nevera i microones
  • Servei de neteja i manteniment
  • Càmera de seguretat
  • Vistes espectaculars des dels llocs de treball

 
 

Amb el suport de:

unnamed