La preestrena de Balandrau: vent salvatge projecta Camprodon als principals mitjans del país
Balandrau: vent salvatge ha tingut una destacada repercussió mediàtica en les darreres hores, situant Camprodon al centre de l’actualitat informativa nacional 📺📰.
Des de l’Ajuntament de Camprodon valorem molt positivament l’impacte que aquesta producció està generant per al municipi i per al conjunt del territori 💙. El cinema i la cultura esdevenen una eina poderosa per preservar la memòria col·lectiva i projectar-la més enllà de les nostres fronteres.
![]()
Aquest dilluns 16 de febrer, en el marc de la preestrena celebrada al municipi, el programa La Tarda de Catalunya Ràdio es va emetre en directe des de l’Hotel Camprodon. Durant el programa es van entrevistar diversos protagonistes del film i persones vinculades al projecte, així com l’únic supervivent de la tragèdia, Josep Maria Vilà. L’alcalde de Camprodon, Xavier Guitart, també hi va participar.
![]()
![]()
L’endemà, el Telenotícies de 3Cat va emetre una extensa crònica sobre la preestrena. Igualment, mitjans com El 9 Nou, El Periódico, Diari de Girona, Punt Avui i els mitjans del Corisa Media Grup, entre molts altres, se n’han fet ressò.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Estrena oficial aquest divendres
L’estrena oficial de la pel·lícula tindrà lloc aquest divendres. A més, gràcies a un important esforç organitzatiu, també es podrà veure a Camprodon, al Casal Camprodoní, amb les sessions següents:
Divendres: 22.00 h
Dissabte: 18.00 h i 22.00 h
Diumenge: 18.00 h i 21.00 h
![]()
Una bona oportunitat perquè tothom qui ho desitgi pugui veure la pel·lícula al nostre municipi 🎬.