La galeta, Joan Dausà i en Peyu protagonitzen el cap de setmana de Camprodon
Els passats dissabte i diumenge, va tenir lloc la II Fira de la Galeta de Camprodon, un esdeveniment que va reunir un gran nombre de vilatans i visitants que van poder degustar aquest producte, tan vinculat al municipi, així com gaudir d’una gran oferta d’activitats i propostes culturals i lúdiques.
La 2a Fira de la Galeta de Camprodon, que va tenir lloc el passat cap de setmana, dies 5 i 6 d’octubre, va assolir l’èxit d’assistència gràcies a una programació d’activitats variada, i un catàleg gastronòmic basat en l’univers de la galeta. L’esdeveniment arrencava amb el pregó del còmic Peyu, i a partir de llavors, es va desplegar un conjunt de propostes culturals, lúdiques, gastronòmiques i turístiques de gran qualitat, que va convocar un gran nombre de públic. Les grans marques i els millors artesans van ser presents al Mercat de Galetes, situada a la Plaça de la Vila. Un altre dels protagonistes va ser Joan Dausà, el músic va omplir de gom a gom l’Espai U d’Octubre, i va deixar una fotografia digna d’emmarcar, amb el Pont Nou com a teló de fons. A més de tot això, es van dur a terme activitats per a tota la família, espectacles al carrer i altres propostes per a tots els gustos.
L’Ajuntament de Camprodon, principal organitzador de la Fira, celebra l’èxit d’aquesta segona edició. Segons l’alcalde, Xavier Guitart: “la segona entrega de la Fira de la Galeta serveix per constatar la seva consolidació”. L’alcalde també destaca que “aquesta és una gran festa, no només dedicada a la galeta, un producte molt vinculat a Camprodon, sinó també als camprodonins, camprodonines i visitants que gaudeixen dels encants de la nostra vila, gràcies a una programació variada i atractiva”.