La Fira del Formatge es consolida com una aposta d’abast nacional en rebre visitants de fins a 23 comarques catalanes
Segons una enquesta realitzada durant els quatre dies que va durar l’esdeveniment, el 80% de les persones entrevistades van visitar la fira amb la família.
La Fira Internacional del Formatge de Camprodon va rebre, entre els dies 12 i 15 d’octubre, visitants de 23 comarques catalanes. A més, 4 de 5 persones van visitar la fira amb la seva família. Són dades que es desprenen d’una enquesta que es va realitzar durant els quatre dies de fira, i a la qual van respondre molts dels visitants que es van acostar fins al Punt d’Informació.
Segons l’enquesta, el 32% del total de visitants de la fira van venir de la comarca del Barcelonès. De la comarca del Ripollès la xifra total va ser del 10%, el mateix percentatge de visitants que del Maresme. Del Vallès Oriental van venir el 7%, mentre que del Gironès i el Vallès Occidental, un 5% cadascun. D’acord amb les dades recollides, un 6% dels visitants van venir de fora de Catalunya, concretament de València, Alacant, les illes Balears, França i Alemanya.
Pel que fa a com van realitzar la visita, el 80% dels enquestats va respondre que venia acompanyat de la família, un 15% va fer la visita amb els amics, i un 5% tot sol. També, un 60% va respondre que va conèixer la fira per casualitat o per altres motius, un 20% es va assabentar a través de les xarxes socials i un 20% més per mitjà de publicitat impresa.
Segons el regidor de Promoció Econòmica, Activitat i Turisme, Xavier Juncà, “són dades que reflecteixen la diversitat de visitants que vam tenir a la Fira Internacional del Formatge, i sens dubte són un bon punt de partida per treballar en la promoció i consolidació de la fira”.
Amb el suport de: