Gairebé 1000 euros en premis en la primera campanya de dinamitazació del comerç del 2023
Diumenge va tenir lloc el sorteig de la primera edició de la campanya de dinamització del comerç local que es va presentar el passat gener a la vila. La iniciativa, que tenia com a objectiu potenciar les compres als comerços camprodonins, va instal·lar una urna als quatre cantons on els clients i clientes podien dipositar-hi els tiquets de les seves compres que, en cas de sortir premiats, doblarien el seu import per bescanviar en el comerç local de Camprodon.
Després de gairebé dos mesos de campanya, el passat diumenge cinc mans innocents van extreure de la urna deu tiquets corresponents a deu guanyadors. Entre ells es van repartir gairebé 1000 euros que revertiran en el comerç local.
Des del consistori es fa una molt bona valoració de la participació en la campanya i l’arribada que ha tingut tant als comerciants com als clients i ja té el cap en properes accions que permetin donar vida al comerç local del municipi.
Traca musical amb la presentació del Festival Macroclima
Minuts després del sorteig, el Pont Nou de Camprodon i tots els assistents allà presents estaven a l’expectativa de conèixer el cartell sencer del Festival Macroclima que, un any més, agruparà durant l’últim cap de setmana de juliol a una quinzena d’artistes entre els quals s’hi troben Mishima, Xiula, Blaumut o Quim Masferrer, entre altres.
La presentació va comptar amb una doble actuació, en primer lloc, Àlex Pérez va cantar dues de les cançons del seu repertori. Seguidament, es va fer la presentació del cartell del festival i l’acte va acabar amb l’actuació de Miki Núñez, que va cantar “Me Vale” i “Escriurem”.
Els abonaments ja es poden aconseguir online a www.tickets.latornada.cat o a l’Oficina de Turisme de Camprodon.