Èxit rotund de la 7a Fira de la Galeta a Camprodon

Camprodon ha viscut aquest cap de setmana una de les edicions més multitudinàries i exitoses de la Fira de la Galeta. Milers de persones van omplir els carrers i places de la vila durant el dissabte i diumenge, convertint aquesta 7a edició en un autèntic reclam turístic i en una cita ja consolidada al calendari de fires d’arreu del país.

La inauguració de la Fira, presidida per les autoritats i apadrinada pel popular Màgic Andreu, va donar el tret de sortida a un cap de setmana ple d’activitats, espectacles i propostes per a tots els públics. El reconegut il·lusionista va oferir un espectacle que va fer les delícies de petits i grans i que va marcar l’inici d’una Fira molt especial.

Els nou espais temàtics distribuïts per la població es van omplir de vida i activitat. El Petit Galeter va ser un dels espais més concorreguts, amb tallers infantils com la pintura d’una capsa gegant de galetes, que va captivar tant els més menuts com les seves famílies.

La Plaça de la Vila es va convertir en un aparador gastronòmic on es van poder degustar més de cinquanta varietats de galetes artesanes, incloent-hi l’ampli assortiment de les emblemàtiques galetes Birba. Un dels moments destacats va ser el maridatge a cegues de dissabte a la tarda, que va sorprendre gratament al públic assistent.

L’espai de l’1 d’Octubre va ser l’escenari dels concerts i espectacles musicals, amb una gran afluència de públic, especialment durant les actuacions d’Aina da Silva dissabte i Mariona Escoda diumenge, que van omplir l’espai de gom a gom.

Al llarg del cap de setmana, el comerç local també es va sumar a la festa, traient els seus productes al carrer i omplint l’ambient de colors, olors i sabors de Fira. A la Plaça Santa Maria, el mercat d’artesania de productes de proximitat (Km0) va oferir una mostra de l’artesania local i comarcal.

Amb un ambient immillorable, una participació massiva i una organització que ha funcionat amb precisió, la 7a Fira de la Galeta ha estat un èxit absolut. L’Ajuntament de Camprodon agraeix la implicació de tots els participants i visitants que han fet possible aquesta edició, i ja es comença a treballar en la vuitena edició per seguir fent créixer aquest esdeveniment que ja és tot un referent.