Entra en funcionament la seu electrònica de l'Ajuntament

Per poder fer tràmits en línia a la plataforma cal utilitzar el navegador Mozilla Firefox i disposar del certificat digital corresponent.
El dimecres 1 de març va entrar en funcionament la seu electrònica de l’Ajuntament, una plataforma que neix amb la voluntat d’esdevenir un espai telemàtic de relació entre els camprodonins i camprodonines i el consistori. Per tal de poder fer ús de la nova plataforma, cal utilitzar el navegador Mozilla Firefox i disposar d’un certificat digital vàlid. Clica al següent enllaç per descarregar la darrera versió d’aquest navegador web gratuït.
Certificats digitals admesos
– DNI electrònic (Ministeri de l’Interior).
– ACCV (Autoritat certificadora de la Generalitat Valenciana).
– CATCERT (Agència Catalana de certificació).
– FNMT- RCM (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre – Reial Casa de la Moneda).
– Izenpe (Izenpe S.A, Empresa de certificació i serveis).
– Camerfirma (Autoritat de certificació de les Cambres de Comerç Espanyoles).
Els veïns i veïnes poden accedir a la seu electrònica tots els dies de l’any, durant les vint-i-quatre hores del dia. Només quan concorrin raons justificades de manteniment tècnic o operatiu es podrà interrompre la seva accessibilitat. Mitjançant aquesta plataforma d’administració electrònica Camprodon dóna una passa més quant a digitalització i modernització de l’administració, amb l’objectiu d’oferir més i millors eines a la ciutadania.
seucamprodon