Newman Trio actua en el Festival Isaac Albéniz
Serà a les 20 h al Monestir de Sant Pere, i l’entrada tindrà un cost de 10 €. Es tracta del segon concert del Festival, que s’allargarà fins al 15 d’agost.
Després d’una exitosa inauguració amb tres corals al Monestir de Sant Pere (la Coral de Camprodon, la Coral Tianenca de Tiana i l’Orfeó Santa Coloma de Queralt), el proper dilluns, 5 d’agost, la programació del Festival Isaac Albéniz de música clàssica de Camprodon continuarà el seu curs.
En concret, actuarà Newman Trio, una agrupació formada per Joel Bardolet (violí), Adam Newman (viola) i Pau Codina (cello). El recital tindrà lloc a les 20 h, també al Monestir de Sant Pere. Les entrades tenen un cost de 10 €.
El Festival Isaac Albéniz, que arriba a una consolidada 34a edició, esdevé una oportunitat única de gaudir de música clàssica d’excel·lent qualitat. El festival reuneix un conjunt d’artistes de gran prestigi internacional. Tot plegat, en un entorn íntim i agradable: el majestuós Monestir de Sant Pere de Camprodon. El festival aconsegueix oferir una programació musical dedicada cada any a tot tipus d’espectadors: grans i petits.
Venda d’entrades
Les entrades es poden adquirir al Monestir de Sant Pere a partir d’una hora abans dels concerts. Hi ha un preu especial per a joves menors de 25 anys (5 €). L’entrada serà gratuïta per als alumnes. També s’aplicarà un descompte amb el Carnet Jove per als majors de 25 anys (del 10%).
Pròxims concerts
El 7 d’agost actuarà Jordi Casanova i Jaume Torrent. El 10 d’agost, Douglas Humpherys ens enlluernarà amb el seu talent i el seu piano. El 12 d’agost serà el torn del Trio Alta de Paris i, finalment, el 15 d’agost el Festival clourà la 34a edició de la millor forma: amb la Suite Iberia d’Alba Ventura, guanyadora de la Medalla Albéniz 2019.