El Centenari Manel Surroca es completa aquest agost amb una ruta i una visita a l’exposició “L’absència”

Ambdues activitats es podran realitzar dissabte 5 i dimecres 9 d’agost en el marc de #Surroca2017.
Aquest mes d’agost arriba amb dues noves propostes lúdiques i culturals que formen part del programa d’actes del Centenari Manel Surroca. Es tracta d’una visita guiada per la Ruta Manel Surroca i l’assistència a l’exposició “L’absència”.
Ambdues activitats es duran a terme els dies 5 i 9 d’agost a partir de les 17 h. El punt de sortida serà a l’Oficina de Turisme de Camprodon i les propostes tindran un cost de 5€. La Ruta Manel Surroca transcorrerà per l’Ajuntament, l’Església del Carme, Quatre Cantons, l’Església de Santa Maria, l’Escola Doctor Robert i la plaça Santa Maria, i durant el seu transcurs els participants podran gaudir d’algunes de les obres més icòniques del cèlebre pintor camprodoní. Mentrestant, a la mostra “L’absència” la comissaria Mercè Vila serà l’encarregada de guiar els participants per una exposició històrica que presenta Manel Surroca a través d’una seixantena de pintures i escultures de la Col·lecció Família Surroca i d’altres inèdites i cedides pels veïns i veïnes a través d’una crida popular.
L’Ajuntament fa una crida als camprodonins i camprodonines a gaudir d’aquesta nova proposta i a compartir l’experiència del Centenari Manel Surroca a les xarxes socials a través de l’etiqueta#Surroca2017.
 
Cartell de la Ruta Manel Surroca i visita a l'exposició "L'absència"