Dissabte es clou la commemoració del Dia Mundial de l’Activitat Física amb una caminada i esmorzar popular
Dimecres es va celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física i per això des de l’ABS Camprodon, el Consorci de Benestar Social del Ripollès, Dipsalut i l’Ajuntament de Camprodon, es va organitzar una activitat saludable al pavelló Llandrius.
Dissabte es posa el punt final a aquesta commemoració amb proposta gratuïtat oberta a tothom que consisteix en una caminada i esmorzar popular. Es tracta d’una ruta circular, d’uns sis quilòmetres, pels voltants de Llanars.
Per participar-hi cal ser puntuals a dirigir-se a l’espai U d’Octubre, aquest dissabte 9 d’abril de 2022, a les nou del matí.
Aquesta proposta de Creu Roja, Dipsalut, compta amb el suport del Grup de Muntanya de la Vall de Camprodon i l’Ajuntament.