Camprodon se suma a les mostres de condol pels atemptats a Barcelona i Cambrils

Les banderes del municipi onejaran a mitja asta durant els tres dies de dol oficial decretats a tot l’Estat. Així mateix, l’Ajuntament manté els actes previstos a la vila pels dies 18, 19 i 20 d’agost.
Camprodon ha mostrat el seu rebuig total i rotund als fets ocorreguts ahir a la tarda a Barcelona i aquesta matinada a Cambrils. En aquest sentit, avui divendres 18 d’agost, a les 12 del migdia, representants de l’Ajuntament i veïns i veïnes del municipi s’han concentrat a les portes del consistori per mostrar la seva condemna dels fets i el seu suport a les víctimes i als seus familiars.
En senyal de dol, les banderes del consistori onejaran a mitja asta durant tres dies. Així mateix, l’Ajuntament manté els actes previstos al municipi pels dies 18, 19 i 20 d’agost; entre ells, la Comerçnit o la Festa Major de Freixenet. A més, durant tots els actes lúdics i esportius previstos pel cap de setmana es guardarà un minut de silenci abans del seu inici.
Mentrestant, a Freixenet, coincidint amb la Festa Major, es durà a terme un minut de silenci dissabte 19 d’agost (12 h.) al Serrat de Can Bola i un minut de silenci diumenge dia 20 (14 h.) a la carpa del pla del Guillot, on també hi lluirà un crespó de color negre en solidaritat amb els afectats.
L’Ajuntament de Camprodon vol expressar la seva absoluta solidaritat amb les víctimes, agraeix la gran tasca de les forces de seguretat i professionals mèdics que han treballat a les zones dels fets i remarca el seu rebuig més enèrgic a qualsevol acte de violència que atempti contra les llibertats i la democràcia.
 
Concentració en suport a les víctimes dels atemptats de Barcelona i Cambrils (Ajuntament de Camprodon)