Camprodon dona la benvinguda al mes de maig amb un cap de setmana ple d’activitats per a tots els públics

Camprodon enceta el mes de maig amb una agenda plena de propostes culturals, esportives, lúdiques i comercials pensades per a tots els públics. Del dijous 30 d’abril al diumenge 3 de maig, el municipi acollirà activitats destacades que ompliran els carrers i equipaments del poble d’ambient i participació.

Dijous 30 d’abril: futbol i esport local

El dijous 30 d’abril, a les 20.30 h, el Camp de la Vila serà l’escenari del partit corresponent al Campionat de 3a Catalana – Grup 3 entre la U.E. Camprodon i la P.E. Montagut. Una cita esportiva important per als aficionats al futbol local.

Dissabte 2 de maig: tradició amb la Festa de Sant Antoni “Trestombs”

El dissabte 2 de maig se celebrarà la tradicional Festa de Sant Antoni “Trestombs” de Llanars i Camprodon, una jornada molt arrelada al territori.

La programació començarà a les 9.30 h amb esmorzar a la zona esportiva de Llanars. A les 11 h tindrà lloc la sortida dels “Tres Tombs”, amb recorregut per Camprodon i Llanars. Tot seguit, aproximadament a les 12.30 h, es farà la benedicció al Camp del Toro de Llanars. La jornada culminarà amb el dinar de germanor al restaurant l’Escon de Dalt a les 14 h.

De l’1 al 3 de maig: Mercat d’Artesania

La Plaça de Santa Maria acollirà els dies 1, 2 i 3 de maig el Mercat d’Artesania, obert de 10 h a 19 h. Una oportunitat per descobrir productes artesans, creacions locals i gaudir d’un espai comercial a l’aire lliure en ple centre de la vila.

Dies 1, 2 i 3 de maig: “Els jocs d’avui, d’ahir i de sempre”

El Pavelló Vell de Camprodon serà l’escenari de la proposta familiar “Els jocs d’avui, d’ahir i de sempre”, amb activitats com tente, Playmobil, Lego, exin castillos, jocs de taula i inflables.

L’horari serà de 10.30 h a 14 h i de 16 h a 20 h, oferint una experiència lúdica pensada especialment per als més petits i per a tota la família.

Exposició temporal de Josep Maria Mejan

Fins al 28 de juny es pot visitar l’exposició temporal de l’artista Josep Maria Mejan a l’Espai Cultural Cal Marquès.

La mostra, inaugurada el passat 25 d’abril, ofereix una oportunitat per descobrir l’obra de l’artista en un entorn cultural emblemàtic del municipi.

Cinema al Casal Camprodoní

El Cinema Casal Camprodoní programa projeccions els dies 1, 2 i 3 de maig de la pel·lícula Torrente Presidente.

Les sessions seran, divendres a les 18h i a les 22h ,  dissabte a les 18 h i a les 22 h, i diumenge també a les 18 h i a les 22 h.

Matinada del 2 al 3 de maig: “Ai Festa!” dels Joves de Camprodon

La nit de dissabte 2 de maig arriba una nova edició de l’“Ai Festa!”, organitzada pel Grup de Joves de Camprodon al Pavelló Vell.

La festa començarà a les 00 h i s’allargarà fins a les 6 h de la matinada, amb les actuacions d’Arnau Amlø, BrtrandJ i DJ Blengrant i DJ Rigui.

L’entrada general serà de 15 €, mentre que les anticipades tindran un preu de 12 € (només 150 entrades), disponibles a l’Oficina de Turisme. Per als menors d’edat serà necessària autorització.

Futbol base durant el cap de setmana

El Camp de la Vila també acollirà diversos partits de futbol base durant el cap de setmana.

Dissabte 2 de maig

  • 10.00 h: S15 – At. Bisbalenc
  • 12.00 h: S7 – St. Pere Màrtir
  • 12.00 h: Infantil Femení – Penya Bons Aires
  • 13.30 h: S12 B – FUE Olot

Diumenge 3 de maig

  • 10.00 h: S14 – Penya Bons Aires
  • 12.00 h: S11 A – Torelló

Diumenge 3 de maig: mercat setmanal

Com cada diumenge, durant el matí, la Plaça Doctor Robert acollirà el mercat setmanal, una cita habitual que complementa l’oferta comercial i social del cap de setmana.

 

Des de l’Ajuntament de Camprodon es convida veïns i visitants a participar i gaudir d’aquest ampli programa d’activitats que combina tradició, cultura, esport i dinamització comercial per començar el mes de maig amb el millor ambient.