Arriba la sisena edició de la Fira de la Galeta els dies 5 i 6 d’octubre
Arriba la sisena edició de la Fira de la Galeta, un esdeveniment gastronòmic i musical amb la galeta com a gran protagonista.
En aquesta edició de la Fira de la Galeta comptarem amb la presència de l’actor Joan Pera, el cuiner i instagramer Cintet, el maridatge de galetes i ratafia amb Ramon Rosset, la música dels Entregirats, Set de Rumba, Trambolicos i Mama Dousha. Un programa ple d’activitats i propostes per tota la família, en el cap de setmana més dolç de l’any, que promet satisfer tots els gustos. Podeu passar per l’oficina de turisme a recollir tota la informació d’aquesta i altres propostes.
No us perdeu l’oportunitat de gaudir d’aquesta festa, de galetes i música, aquest cap de setmana a Camprodon. Ens ho explica la regidora de cultura, M Àngels Reixach, en aquest vídeo: