Residència Geriàtrica Municipal l’Hospital

La Residència Geriàtrica Municipal l’Hospital ofereix un equipament destinat a donar serveis gerontològics a les persones grans i amb dependència. No és només una residència, sinó també un centre de dia amb recursos d’atenció integral, flexible i adaptable segons les necessitats. Disposa de programes d’estada temporal, d’atenció a persones amb demència i/o trastorns cognitius i servei de menjador social.

El centre vetlla pel benestar i la felicitat dels seus integrants, és per això que també es duen a terme activitats, sortides, festes i trobades.

Avinguda de Lluís Jover, 3. 17867 Camprodon (Ripollès)
T. 972 740 124
geriatric@camprodon.cat

Ajuntament de Camprodon
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.