La mina de les Ferreres, protagonista del passat cap de setmana
La taula d’intercanvi de minerals, el concert de música clàssica i la visita a la mina de les Ferreres, activitats destacades de la trobada de micromineralogia
Dissabte dia 16 al matí, l’alcalde Xavier Sala inaugurava la taula d’intercanvis de microminerals a l’escola Dr. Robert, lloc on també s’hi han celebrat tallers d’iniciació a la mineralogia per a nens i nenes i tallers per descobrir microminerals a través del microscopi. Ja a la nit, l’església romànica de Sant Feliu de Rocabruna va acollir un concert de música clàssica titulat Gemmes musicals de la terra a càrrec de La Deu.
Finalment, diumenge va tenir lloc una visita guiada a la mina de les Ferreres. L’Ajuntament està treballant perquè la mina pugui ser visitable en un futur per a tots els públics, però de moment s’han col·locat unes tanques per evitar possibles accidents i garantir la seguretat.
Cal recordar també, que l’Oficina de Turisme de Camprodon ha tingut en exposició del 8 al 17 d’abril una mostra de minerals de les Ferreres i una altra de fotografies de minerals realitzades per Joan Astor.