La camprodonina Lourdes Puigmal tornarà a participar al Ral·li Dakar 2026
La veïna de Camprodon Lourdes Puigmal ha anunciat aquest diumenge al vespre, a través de les seves xarxes socials, que participarà novament al Ral·li Dakar.
En un vídeo publicat al seu perfil, Puigmal explica la seva satisfacció per poder repetir aquesta experiència, especialment després d’un any marcat per lesions i diversos reptes personals i quan pràcticament ja havia descartat la seva participació.
La temporada passada ja va debutar en la categoria de camions, assolint el gran objectiu de completar tota la prova, un repte de gran exigència esportiva i personal.
El Dakar 2026 se celebrarà del 3 al 17 de gener, i Puigmal hi tornarà amb l’impuls i la determinació que sempre l’han caracteritzada.
![]()
Des de l’Ajuntament de Camprodon li desitgem molta sort i encerts en aquesta nova edició, i li traslladem l’orgull de tot el municipi per la seva trajectòria esportiva. Endavant, Lourdes!