Nova edició del projecte de gestió de jardineres i parterres municipals
Aquest 2017 ha augmentat el nombre de persones que prendran part d’aquest programa de voluntariat, que consisteix en el manteniment del conjunt de les jardineres repartides pels carrers de Camprodon.
En el marc de l’Ordenança Municipal del Voluntariat aprovada el passat mes d’abril del 2016, l’Ajuntament de Camprodon ha iniciat una nova edició del projecte de voluntariat consistent en el manteniment del conjunt de les jardineres ubicades als carrers del poble. En aquest sentit, dilluns 12 de juny, la sala de plens de l’Ajuntament va acollir la primera reunió informativa per donar a conèixer les funcions i alguns detalls que hauran de dur a terme els voluntaris participants.
En la trobada, la regidora de Convivència i Solidaritat, Núria Mas, va exlicar als assistents les principals tasques a dur a terme per part de les persones voluntàries; entre elles, regar periòdicament les flors de les jardineres i notificar a l’Ajuntament aquelles deficiències detectades en les mateixes.
En aquest moment, el projecte compta amb més de 25 voluntaris –xifra superior a la del 2016- a qui se’ls assignarà un zona d’actuació propera al seu domicili per tal de facilitar-los la tasca de control i manteniment de les plantes i flors. En la vessant més de coordinació, l’Ajuntament establirà mecanismes de contacte i relació amb els diferents responsables de les àrees per tal que la comunicació sigui fluïda i es pugui resoldre amb celeritat qualsevol incidència originada.