Mor Pere Molas, president de l’Associació Amics de Sant Antoni

La cerimònia de comiat se celebrarà avui dissabte 14 de gener (16 h.) a l’església de Santa Maria de Camprodon. L’Ajuntament trasllada el seu més sincer condol a la família.
Camprodon acomiada aquest dissabte 14 de gener Pere Molas, qui fou president de l’Associació Amics de Sant Antoni. La cerimònia de comiat se celebrarà avui a les 16h. a l’església de Santa Maria de Camprodon.
Pere Molas, estretament lligat a la vida cultural camprodonina, fou un dels artífexs, com a membre de l’Associació Amics de Sant Antoni, de la remodelació i posterior conservació de l’ermita de Sant Antoni de Camprodon.
Ja com a president de l’entitat, l’any 2010 va ser l’encarregat de recollir la medalla de Bronze de la Vila de Camprodon –el màxim distintiu cívic que concedeix l’Ajuntament de Camprodon- que el consistori va atorgar a l’associació en reconeixement a la seva ingent tasca i trajectòria.
L’Ajuntament de Camprodon trasllada el seu més sincer condol a la família i amics de Pere Molas.
 
Pere Molas 1