La Coral Camprodon canta al Girona, Temps de Flors
El grup camprodoní actuarà dimecres 17 de maig durant la 62a edició d’aquesta icònica mostra de flors, monuments, patis i jardins de ressò internacional.
La ciutat de Girona, i especialment el seu Barri Vell, es preparen per acollir del 13 al 21 de maig la 62a edició del Girona, Temps de Flors; un dels esdeveniments més internacionals de la capital gironina i una mostra de flors, monuments, patis i jardins icònica arreu del país i fora de les nostres fronteres.
I enguany, Camprodon s’ha fet un lloc en l’ampli programa d’activitats lúdiques i culturals que conforma el LXII Temps de Flors. Ho fa a través de la Coral Camprodon, que dimecres 17 de maig, a partir de les 17 h., actuarà en concert a l’Església del Carme de Girona.
El grup camprodoní convida tots els veïns i veïnes de la vila i de la Vall a gaudir en directe de l’actuació. Per això, ofereix la possibilitat de viatjar en autobús des de Camprodon fins a la capital del Gironès per viure in-situ el Temps de Flors i el concert a l’Església del Carme. El viatge té un preu de 10€ i per apuntar-s’hi cal inscriure’s prèviament, abans del dilluns 15 de maig, a través de l’Oficina de Turisme o posant-se en contacte directament amb els membres de la Coral.
L’Ajuntament de Camprodon fa una crida als veïns i veïnes a gaudir d’aquesta proposta musical i felicita a la Coral Camprodon per la seva participació en el Temps de Flors i per la seva tasca de difusió de la cultura arreu del territori.