La campanya “Comprar a Camprodon té premi!” tanca l’edició 2019 amb rècord de participació
Aquesta iniciativa de l’ACTVC ha estat activa des de mitjans de juliol fins a mitjans d’octubre, període en el qual s’han entregat prop d’un miler de premis.
La campanya promocional “Comprar a Camprodon té premi!” ha estat, una edició més, un veritable èxit. Impulsada per l’Associació de Comerç i Turisme de la Vall de Camprodon (ACTVC), i amb el suport de l’Ajuntament de Camprodon i la Mancomunitat de la Vall de Camprodon, aquesta proposta ha tingut lloc des del mes de juliol, i s’ha tancat a l’octubre. Durant aquest període, s’ha fet entrega d’un total de 945 ponts: unes estatuetes amb el nom i la silueta del Pont Nou de Camprodon. En l’edició 2019, com a principal novetat, s’han repartit escultures amb molts models a escollir (fins a quatre colors: groc, verd, vermell i blau).
Xavier Guitart, alcalde de Camprodon, valora molt positivament una acció promocional que “sens dubte, ha tingut una gran rebuda per part de compradors i consumidors. Donem les gràcies a tothom que ha participat, i també als establiments adherits que s’han implicat en la campanya”. “Entre tots hem contribuït a dinamitzar el teixit comercial i econòmic de Camprodon i, en general, de la Vall”, afegeix l’alcalde.
Ara, l’ACTVC i la Mancomunitat (amb el suport d’aquest consistori) treballen en l’organització i la planificació de l’edició 2020, en què s’espera incorporar alguna novetat per fer la campanya encara més atractiva.