Camprodon prestarà aquest 2017 el Servei d’Atenció al Consumidor
El servei té com a objectiu informar, orientar i formar els consumidors, les empreses i els establiments comercials i tramitar-los consultes, reclamacions, queixes o denúncies.
El Consell Comarcal del Ripollès i l’Agència Catalana de Consum de la Generalitat de Catalunya han arribat a un acord aquest mes de maig per incrementar l’horari del Servei d’Atenció al Consumidor que es presta des de l’ens comarcal a tots els ciutadans i ciutadanes del Ripollès; inclosos els veïns i veïnes de Camprodon. Així, el nou horari serà els dimarts, d’11 h. a 15 h. i de 16 h. a 19 h. I durant els mesos d’estiu, de 08 h. a 15 h.
En paral·lel, el Consell Comarcal i l’Agència Catalana del Consum també han acordat descentralitzar la prestació del servei; que fins ara, només es prestava a la seu del Consell Comarcal del Ripollès ubicada a la població de Ripoll. Per tot plegat, des d’aquest mes de maig, el Servei d’Atenció al Consumidor es mou de forma itinerant pels ajuntaments de Camprodon, Campdevànol, Gombrèn, les Llosses, Molló, Ogassa, Pardines, Planoles, Queralbs, Sant Joan de les Abadesses, Sant Pau de Segúries i Vilallonga de Ter.
En el cas de Camprodon, les visites es realitzaran els dies 9 de juny, 21 de juliol, 20 d’octubre i 1 de desembre en horari de 09 h. a 13 h. El servei oferirà informació, orientació i formació als consumidors, empreses i establiments comercials del municipi; així com ajuda en la tramitació de consultes, reclamacions, queixes o denúncies.
L’Ajuntament valora molt positivament la iniciativa i posa en valor la tasca del Consell Comarcal del Ripollès en l’impuls de nous projectes i iniciatives encaminades a millorar la qualitat dels serveis que es presenten als veïns i veïnes de Camprodon i del conjunt de la comarca.