L’AECT busca un tècnic de gestió de patrimoni

El contracte és d’un any, i podeu presentar la vostra candidatura fins a l’1 de març.

En el marc de l’execució de les tasques relatives a la denominació «País d’Art i d’Història», el País d’Art i d’Història Transfronterer Les Valls Catalanes del Tec i del Ter seleccionen un/a tècnic/a de gestió del patrimoni per activitats i públic català. La durada del contracte és d’un any, i la persona escollida haurà de desenvolupar diferents tasques, com la creació i la gestió d’activitats i projectes destinats a diferents públics o la coordinació de les xarxes socials i la comunicació de l’AECT, entre altres. La data límit de presentació de candidatures és l’1 de març.

L’interessat o interessada haurà de reunir els següents requisits: tenir formació en història de l’art, arquitectura, història, gestió cultural o patrimonial (nivell llicenciatura o Màster); títol oficial de Guia (guia de Turisme de Catalunya o guia conferenciant) i títol de monitor en temps de lleure.

Com presentar-s’hi

Les candidatures s’hauran de realitzar a través d’una carta de presentació acompanyada d’un currículum vitae, d’una fotocòpia de l’acreditació de guia i d’una còpia de les titulacions, adreçat al President del País d’Art i d’Història Transfronterer Les Valls Catalanes del Tec i del Ter, a la direcció: 7 place du Foiral, 66 230 Prats-de-Mollo-La-Preste (França).

Per a qualsevol informació o dubte, podeu contactar amb el número de telèfon 00 33 (0)9 63 65 62 04 o per correu electrònic a l’adreça informacio@vallscatalanes.org.

Podeu consultar les bases, condicions i tota la informació sobre la convocatòria de feina aquí: PAH-Anonci

Escut de l'Ajuntament